Garmin ürünlerini hızlıca görmek için tıklayınız!
ALIŞVERİŞE BAŞLA

 

Sağlığınızı önemsiyoruz. Akıllı saatlerimizin sınıfının en iyisi özelliklerini sağlaması için çok zaman harcıyoruz, bu da vücudunuzun uyku, hidrasyon, egzersiz, enerji ve daha fazlası açısından durumunu takip etmenizi olabildiğince kolay ve eğlenceli hale getiriyor. Beslenme, yukarıdakilerin hepsinde büyük bir rol oynamaktadır, bu nedenle Mart ayını Beslenme ve Diyetetik Akademisi ile birlikte Ulusal Beslenme Ayı olarak kutlamaktan çok mutluyuz.


 

Beslenme alışkanlıklarınıza odaklanma konusunda yeni misiniz? Anlıyoruz. Gün içinde çok fazla saat var ve beslenmenizi yoluna koymak büyük bir görev gibi gelebilir. Ancak 5 kolay adımı izleyerek, dengeli beslenme ve fiziksel aktivite açısından daha iyi seçimler yapma yolunda ilerleyeceksiniz.


 

1. Yemeklerinizi hazırlayın

Bunu, en büyük neşesi her sabah marketten en iyi taze meyve ve sebzeleri seçmek olan 5 yıldızlı bir aşçı olarak okuyor olabilirsiniz ancak durum böyle değilse, yemek hazırlığı gerçekten karmaşık olabilir. Hafta boyunca kolayca hazırlayabileceğiniz (veya mikrodalgada ısıtabileceğiniz) yiyecek bulundurmak için bir plan yapın. Yemek vakti geldiğinde elinizin altında besleyici yoğun seçenekler bulundurursanız, kendinizi başarıya hazırlamış oluyorsunuz.


 

2. Suyunuzu için

İster yanınızda her zaman dev bir plastik su şişesi taşıyın, ister sadece bardağınızı doldurma zamanı geldiğinde mutfakta hazır bulunmayı seçin, yeter ki suyunuzu için. Su, normal vücut ısısını korumanıza, eklemlerinizi yastıklamanıza, omuriliğinizi korumanıza yardımcı olur. Yeterince su içmemek, sağlıklı düşünememeye veya huysuzluğa bile neden olabilir. Bunların hiçbiri gün boyunca sağlıklı seçimler yapmanıza yardımcı olmaz.

Su alımınızı takip etmek için yardıma mı ihtiyacınız var? Sıvı alımınızı izlemenize yardımcı olması için Garmin Hidrasyon İzleme widget'ımızı deneyin.


 

3. Kahvaltınızı yapın

Hiç önemli sınavların olduğu günlerde sana (tekrar tekrar) sağlıklı bir kahvaltı yapmanı hatırlatan bir ilkokul öğretmenin oldu mu? O yoğun zamanlarda bu hatırlatma çok önemliydi ve hala her gün için önemli. Güne yağsız protein, kepekli tahıllar ve meyve - sebzelerde bulunan vitamin ve besinlerle başlamak zihninizi ve vücudunuzu hareketlendirir ve günün geri kalanı için sizi zinde tutar.


 

4. Vücudunuzu hareket ettirin

Yetişkinler haftada en az 2 saat 30 dakika fiziksel aktivite yapmalıdır ( çocuklar ve gençlerin her gün 60 dakika veya daha fazlasına ihtiyaçları vardır). En azından haftanızı 30 dakikalık beş yürüyüşle planlamayı deneyin. Planınıza uyduğunuzdan emin olmanıza yardımcı olmak için, Garmin akıllı saatinizin yoğunluk dakikaları özelliğini kullanarak egzersiz yaparken harcadığınız zamanı takip edebilirsiniz.


 

5. Sağlıklı atıştırmalıklar yiyin

Öğünler arasında, acıkmaya başladığınızda patates cipsi almak doğru olmayabilir, ancak atıştırmalıkların gün boyunca enerji seviyenizi korumada önemli olduğunu unutmayın. Beslenme ve Diyetetik Akademisi gıda grupları arasından seçim yapmanızı önerir: tahıllar, meyveler, sebzeler, süt ürünleri ve protein.

Bizi Takip Edin

Size özel fırsat ve kampanyaları kaçırmayın!